Scratch - kot z piłką (cała historia) - praca Filipa O.


Pivot

Download
Pivot - podręcznik
podrecznik-uzytkownika-wydanie1.pdf
Adobe Acrobat Document 575.6 KB

Rysujemy robota

Download
Rysujemy robota.pdf
Adobe Acrobat Document 247.2 KB

Zadanie V

Download
Tworzymy rysunek
Tworzymy rysunek.pdf
Adobe Acrobat Document 934.4 KB

Zadanie IV

Download
Komputery 2
Komputery 2.pdf
Adobe Acrobat Document 1.4 MB

Zadanie III

Download
Komputery 1
Komputery 1.pdf
Adobe Acrobat Document 1.3 MB

Zadanie II

Download
Skróty
Przydatne skróty klawiszowe.pdf
Adobe Acrobat Document 178.9 KB

Zadanie I

Najpierw wchodzimy na stronę: https://scratch.mit.edu/

Dołączamy do Scratch:

 

Wypełniamy formularz:

     Pytani o adres mailowy podajemy adres szkolny lub inny, którego używamy. Na ten adres przyjdzie link aktywacyjny, dzięki któremu będziemy mogli udostępniać nasze projekty. Przy pracy zdalnej i możliwości oceniania naszych prac jest to bardzo ważne. Przyda się również, gdy zapomnimy naszego hasła. Można też podać adres mailowy nauczyciela: dareus@wp.pl. Nauczyciel potwierdzi rejestrację naszego konta. W tym wypadku nie będzie jednak możliwości zresetowania naszego hasła, gdy je zapomnimy.

Klikamy w zakładkę Stwórz:

Możemy przystąpić do realizacji zadań zawartych w prezentacji:

Download
Scratch I.pdf
Adobe Acrobat Document 651.2 KB

Po zrealizowaniu wszystkich ćwiczeń przedstawiamy nasze projekty (kot z piłką, tańczący dinozaur). Nasza praca zostanie oceniona przez nauczyciela.


Osobom chętnym polecam zadania ze strony: https://www.umiemyinformatyke.pl/zolwia-grafika